söndag

Direkt efter våran sena frukost åkte vi till åsbyn med mamma, syster och hennes familj.efter det åkte vi till lustigkulla-grillen och åt ute i det härliga vädret. Sen åkte vi vidare till strömsholm och klappade hästarna, och herregud vad jag saknar att rida och ha häst!! Någon gång i framtiden kanske, just nu är det ganska mycket med hund och barn så det räcker :). Efter stallet åkte vi till Strömsholms slott, tanken var att vi skulle ha picknick, men jag fick så förbannat ont så att jag, Andreaz och Ludde åkte hem. Och väl hemma tog det inte lång tid innan jag somnade. Blev bortskämd av A med god hemmagjord potatismos och qourn filé. Nu sitter vi utslagna på soffan, jag har ont då och då, kollar på The ugly truth och hoppas på att bebisen bestämmer sig för att komma.. Men det känns långt bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0