Onsdag!!

Idag har jag hunnit med så mycket!! Städat hela lägenheten, tvättat, hängt tvätt, vart ut med Ludde.. Och så kom syster och hennes familj över på fika på kvällen :) Och för framtida funderingar så kommer jag att skriva både här och på facebook när bebisen kommer, så jag kommer liksom inte glömma bort att nämna den lilla detaljen att vi blivit föräldrar. Så man behöver inte fråga gång på gång "har du fått än?" eller "den borde väl komma nu?" för alla gör det och det är bara fett DRYGT för jag är väl medveten om att den finns kvar i min mage. Och jag som ville slå folk som sa "oj, va stor mage" eller "är du säker på att det bara är en?".. Tycker nog det här är värre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0