Dagens

Haft en jätte bra dag idag med besök av två av mina fina vänner, bella och linnea. Alltid så kul att ses :) sen har jag inte gjort så mycket som jag tänkt, men tvätt och disk är fixad, resten tar jag tag i imorgon! Måste ju fylla ut mina dagar när jag väntar otåligt... :P har värsta förvärkar/värkar/samandragningar, ja ont gör det och ondare ska det göra. Har haft de hela dagen mer eller mindre och nu är det mer, får se om det är bebisen som vill ut eller om det är falskt alarm.. Jag hoppas på att det är början på nåt men det återstår att se :) ska försöka sova lite nu och hoppas på att vakna av rejäla värkar så vi får träffa den lilla!! :) godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0