dagen.

Haft en jätte rolig kväll hos mina föräldrar med dom och mina syskon. Fast Viktor va bara med en liten stund men det är alltid nåt ;) Ludde var nöjd som fick busa med Hero, sen fick han sitta ensam i hallen resten av kvällen som lite träning -att man överlever faktiskt att vara utan mig i några timmar..
Förr eller senare ska han lära sig, han har redan gjort stora framsteg :)
Tyckte tidigare under dagen att min bebis vart ovanligt lugn, så jag ringde till förlossningen och fick en tid att komma och lugna mina nerver. Bebisen mådde toppen, dom gjorde UL och konstaterade att bebisen är normalstor och verkar må bra. Jag fick också en remsa så dom kollade hjärtljud och kollade värka, allt var bra så skönt så!! Man blir ju lite nojig, inte så lite heller men det är skönt att man får hjälp iaf :) dock ångrar jag mitt besök på förlossningen pga alla skrik, och det kom inte från bebisarna.. Haha, så lite rädd är jag nog ;) nej nu ska jag sova och drömma mardrömmar kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0