Dag 9

Idag är bebisen 9 dagar sen.. Fruktansvärt jobbigt att dra på det här lasset och allt som gör ont! Men senast om en vecka borde mitt barn ha flyttat ut :) gick upp strax efter Andreaz åkte till jobbet för ungefär en timma sen, så gjorde jag hallon smoothie och citron/hallon vatten, så himla gott!! Nu ska jag lägga mig igen, så skönt att bre ut mig över både min och Andreaz sida i sängen och vila lite med min goa hund. Sen så ska jag ta och ringa för att få en tid för kontroll och igångsättning. Så händer det inget innan torsdag så blir jag igångsatt då, skiter i om jag kommer ha ont som fan det kommer endå vara bästa födelsedags presenten att något äntligen händer! Och ännu bättre om jag får träffa våran lilla kotte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0