Dag 6

Idag har jag gått över 6 dagar. Nu känns det ganska så jobbigt, väldigt tungt! Det känns som att jag samlar på mig ungefär 30kg betong per dag :P Var hos bm idag, lyssnade på hjärtat, mätte magen och kollade blodtryck. Allt var kanon! Skönast av allt, det var det SISTA bm besöket, så nästa gång ska jag dit på efter-kontroll och då är bebisen ute :) Så om något inte händer innan fredag så ska jag då ringa för att få komma och kolla bebis och mig, sen får jag den tid den 23:e augusti för att bli igångsatt, och de är ju på min födelsedag! Så om han/hon kommer då så blir det ju lätt den bästa födelsedagen för mig, men kommer han/hon dagen efter så blir det bara en plågsam, födelsedag ;) Hur som helst så kommer jag att vara glad att få ut den lilla varelsen, kändes helt sjukt när jag ringde Andreaz och sa att senast på fredag nästa vecka blir du pappa. Känns ju fortfarande så overkligt :) Nu ska jag ta tag i bb-väskan, haha jag tjatar om den jämt men de blir liksom aldrig av att jag fixar klart den.. Men nu måste jag göra det! :)

 

Mina svullna fötter kommer jag inte att sakna!

 

Magen 6 dagar över tiden. Vecka 41.

 

6 långa dagar över tiden!!

 

Men snart så får jag pussa och krama på min älskade barn!! (v41)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0