6 månader

Vi innsåg idag att vi vart förlovade i ett halvår idag (tisd). Tiden har bara sprungit förbi! Vad det gäller oss två så har vi ungefär rusat på med allt, men varför vänta när man vet att det är så rätt. Längtar tills jag kan ha min andreaz-ring igen, tack vare graviditetens svullo fingrar så har ringen legat i smyckelådan ett bra tag. Men Andreaz har burit sin Sarah-ring helatiden :). Nu ligger vi i sängen, A sover som en stock! Ludde har goat in sig vid mina fötter och bebisen har någon form av karate träning i min mage. A har vart hos min syster ikväll och hjälp Daniel med bilen. Tanken var att jag skulle vila då för jag var döttött, men då började jag rensa! Först en tvätt, sen städskåpet i köket, stora garderoben fixade jag hyllor till och sorteradr. Gjorde iordning och sorterade alla miljontals papper också och la i pärmar. Tillslut blev det bra, men jag tänkte nog fortsätta imorgon. BB väskan är nu nästan klar, har packat kläder till bebis, mig och A. Och gosedjur och snutte till lillen.. Imorgon åker nya tandborstar, deo, nå form av godis/energi givande under förlossningen. Ska packa surfplattan med laddaren och nappar till lillen.. Just nu kommer jag inte på mer.. Ska checka min lista imorgon.. OM om om om vi av någon anledning blir kvar på bb så får A åka hem och hämta om vi glömmer eller saknar nåt. Nu ska jag goa in mig brevid min älskling och sova äntligen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0