4 dagar

4 dagar kvar till bf nu, hoppas på bebis nästa vecka för då hinner jag med lite innan ;) idag va jag hos mamma och hade det bra, malin och felicia kom också vilket alltid är så kul!! Och felicia har ju verkligrn blivit en underbar liten bestämd dam, världens goaste tjej som får mig så glad prrcis som dom andra tre underbara :) och snart får vi våran lilla, dka bli spännande att se vad det är för liten person. Ludde och Hero har sprungit som galningar, inget ovanligt!! Skönt att Ludde får göra av med lite energi eftersom att jag inte orkar med mycket alls, men de blir det ändring på snart :) han är förövrigt väldigt fäst vid mig och har vart de i nån dag nu, vanligtvis brukar han ju alltid va hos mig men nu är han extrem. Han går efter mig vart jag än går, till och med om jag flyttar mig en halv meter så är han efter och goar in sig vid mina ben. Och han tassar efter mig på natten när jag ska kissa och kollar så jag kommer tillbaks. Och tidigare ikväll kura han ihop sig hos mig och borrar in huvudet nästsn som att han ska gömma sig för något och moffar och låter.. Irriterande men endå lite gulligt :P mamma kom på att han kanske känner att nåt inte är som det ska med mig för att bebisen är på g, och därav hans konstiga beteénde, djur kan ju känna konstiga saker så jag hoppas att bebisen ska komma :)) när jag kom hrm från msmma på kvällen så har andreaz städat hela lägenheten, dammsugit moppat tvöttat skurat spisen, jaa allt! Så undrrbart, blev så glad för det min underbara <3 jag skriver från min mobil så därför alla bokstäver inte riktigt stämmer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0