1aug

Vaknade tidigt när Andreaz åkte till jobbet. Låg i sängen och kollade på rachel ray och så vart jag typ as hungrig så det va bara gå upp och fixa mackor och nyponsoppa, fint de! ;) insåg också nu att det är augusti, och det är ju både min och bebisens månad! Om jag skulle gå över mina två veckor (vilket jag inte hoppas) så kan faktiskt bebisen komma på min födelsedag, 23:e aug, men jag hoppas att bebisen hade tänkt sig lite tidigare :). idag ska jag plugga, det suger men måste göras.. Sen ska jag packa klart bb väskan, eller iallafall se vad som finns i den om det är nåt annat jag vill ha med. Hoppas allt går bra och att jag slipper bb!! Det skulle vara skönt att få komma hem på en gång, skulle det inte vara nåt speciellt så finns det ingen anledning för mig att vara där, varför skulle jag då frivilligt välja att sitta isolerad i ett litet rum utan tv på ett sjukhus och förmodligen dessutom dela rum med någon annan och kanske utan Andreaz? Nej, det är ju skönt att jag bestämmer! Allt kan jag göra hemma, det må vara mitt första barn, men inget konstigt eller främnande för mig förutom att det är mitt eget barn.
Jag undrar när den lilla hade tänkt att komma?! Och om det är en tjej eller kille? Jag är ju förbannat nyfiken.
Kom på att jag ska måla skötbordet också, får se om jag orkar idag eller om Andreaz gör det :)det är ju trä-färgat nu och jag vill ha det grå/vit målat. Och just nu så ska jag lägga mig och vila lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0