Idag är det söndag!

I morse åkte jag iväg til ica maxi för att handla lite till kvällsmaten och handla min älskade frukost!
Min man är iväg med Frederic och tatuerar sig, så jag och Ludde åker med mamma, syster och alla barn till pappas konstutställning :) Istället för blommor så har jag köpt pappas absoluta favoriter, BILAR, godiset alltså. Och hembakta bullar, de kommer nog att uppskattas mer :)
Ikväll blir en mycket lugn myskväll i soffan med Andreaz och kolla på tv :) Ska bli så skönt!
De är ju märkligt hur man plötsligt försvinner från jordens yta när man blir gravid, väljer man att skaffa barn så "väljer" man automatiskt bort sina vänner, eller blir bortvald? Man blir i alla fall aldrig medräknad. Jag är gravid, jag ligger inte i koma. Jag kan ta mig ur lägenheten och göra massor med saker enda fram till augusti, inte direkt så att jag plötsligt fått både armar, ben och huvud kapat! Det verkar som att jag skulle ha fått en dödlig sjukdom som smittar eller nåt liknande.. De är ju nu precis innan bebisen kommer jag vill göra OCH vara med på saker som jag inte kommer kunna göra på ett tag. Sjukt besviken är jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0